Polityka jakości

Strategia działania firmy Cheminstal przejawia się w dążeniu do utrzymywania i ciągłego podnoszenia jakości oferowanych wyrobów do poziomu, który klienci uznają za porównywalny z najlepszymi osiągnięciami naszych konkurentów. Warunkiem osiągnięcia trwałego sukcesu naszej firmy jest zadowolenie klienta przejawiające się w pełnym zaufaniu do naszych produktów.

W związku z powyższym deklarujemy:

  • ciągłe monitorowanie potrzeb, oczekiwań i zadowolenia klientów,
  • usprawnianie obsługi klienta, rozpoznawanie i pozyskiwanie nowych rynków zbytu,
  • dostarczanie środków i tworzenie takich warunków pracy, które przy ich pełnym wykorzystaniu zapewnią wytwarzanie produktów najwyższej jakości,
  • zapewnienie konkurencyjności naszych produktów poprzez obniżanie kosztów wytwarzania,
  • systematyczne przeprowadzanie kontroli i samokontroli zapewniających wykrywanie ewentualnych wad i błędów w trakcie realizowanych procesów oraz eliminowania ich powtarzalności,
  • korzystanie z usług dostawców, oferujących towary i usługi, których jakość pokrywa się z wymaganiami naszymi i naszych klientów,
  • prowadzenie szkoleń w celu podnoszenia kwalifikacji i profesjonalizmu w działaniu każdego pracownika,
  • podejmowanie działań zmierzających do zaangażowania wszystkich pracowników wokół problemu jakości,
  • ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością spełniającego wymagania normy iso 9001,
  • podejmowanie i wspieranie wszelkich działań, mających na celu wzrost efektywności funkcjonowania firmy.

Zobowiązujemy wszystkich pracowników do aktywnego uczestnictwa w realizacji zadeklarowanych działań.